TEMA DE CERCETARE:
„Aspecte ale parteneriatului educațional: deschidere spre formare de competențe educative la elevii de vârstă școlară prin dezvoltarea interesului pentru lectură.”
OBIECTIVE:
- Implementarea evaluării criteriale prin descriptori în învățământul primar
- Utilizarea strategiilor activ-participative în scopul asigurării unei lecții moderne
- Educarea unei generații capabile să cunoască, respecte și promoveze valorile spirituale, naționale și general-umane
- Dezvoltarea / valorificarea competențelor digitale în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice
- Eficientizarea formării / dezvoltării profesionale continue a cadrelor didactice
Componența nominală a comisiei metodice
|
Nr. d/o |
Nume, prenume cadru didactic |
Gradul didactic deținut și anul conferirii/ confirmării |
Vechimea în muncă |
|
1. |
Popușoi Cristina |
Superior, 2024 |
19 ani |
|
2. |
Ghețu Rodica |
Superior, 2023 |
35 ani |
|
3. |
Dociu Oxana |
Unu, 2020 |
16 ani |
|
4. |
Lapușnean Aliona |
Unu, 2024 |
18 ani |
|
5. |
Onofrei Nelea |
Unu, 2020 |
37 ani |
|
6. |
Ganea Victoria |
Unu, 2020 |
43 ani |
|
7. |
Cazac Tatiana |
Unu, 2020 |
27 ani |
|
8. |
Iosob Viorica |
Unu, 2022 |
16 ani |
|
9. |
Vrînceanu Mariana |
Doi, 2021 |
19 ani |
|
10. |
Donea Aurica |
Doi, 2023 |
37 ani |
|
11. |
Apostol Irina |
Doi, 2023 |
38 ani |
|
12. |
Crăciunescu Elena |
Doi, 2020 |
34 ani |
|
13. |
Bîrcă Maria |
Doi, 2022 |
38 ani |
|
14. |
Cojocaru Ana |
Doi, 2022 |
43 ani |
|
15. |
Crudu Galina |
Doi, 2020 |
34 ani |
|
16. |
Erhan Nina |
Doi, 2023 |
11 ani |
|
17. |
Rînja Cristina |
Doi, 2020 |
16 ani |
|
18. |
Dumbravă Olesea |
Doi, 2020 |
18 ani |
|
19. |
Vasilachi Lilia |
Doi, 2015 |
13 ani |
|
20. |
Ciumac Viorica |
Doi, 2024 |
32 ani |
|
21. |
Cerga Iulia |
Doi, 2022 |
47 ani |
|
22. |
Hîjdianu Nadejda |
Doi, 2025 |
13 ani |
|
23. |
Stași Olga |
Doi, 2025 |
10 ani |
|
24. |
Vascan Dana |
Doi, 2019 |
15 ani |
|
25. |
Munjiu Anna |
- |
11 ani |
|
26. |
Calițchii Elena |
- |
14 ani |
|
27. |
Artin Daniela |
- |
8 ani |
|
28. |
Rață Elena |
- |
19 ani |
|
|
|
|
|